STILO SPECIAL-MONO ROLLER

Slika STILO SPECIAL-MONO ROLLER
Naš top izbor kvalitete drva,komponenti i ručni rad tvore finalni proizvod bez premca. Svaka puška iz naše radionice prije isporuke krajnjem korisniku je uštimana i optimalizirana za uporabu. Izvrsno lateralno pomicanje puške te jedinstevena stabilnost i mala težina u vodi. Perfektna izbalansiranost, inovativna rješenja i briga za svaki detalj daju vrlo kvalitetan finalni proizvod.

10.720,00 kn
Proizvođač: Alemanni

Alemanni STILO SPECIAL-MONO ROLLER
Inovacije koje su promijenile karakteristike i izgled mono-rollera.
Vrlo zanimljiva puška širokog spektra upotrebe, jednostavna za rukovanje, namijenjena za ribolov u Sredozemnom moru ili tamo gdje je promjenjiva vidljivost.
Izuzetno veliki domet za tako malu dužinu puške.
Novi, patentirani sustav prolazi kroz tijelo puške povećavajući snagu gume. Patentirani sustav omogućuje lako napinjanje puške i jednostavnost upotrebe.
S istim set-upom guma možete koristiti različite promjere strelica, prilagoditi se situaciji i time postići optimalno rješenje.
Promjenjivi set-up guma unutar inverter sustava.
Sve je jednostavno i brzo.
Rezultat je vrlo brzo i dalekometno pucanje u odnosu na druge puške istih dimenzija.
Daljnje smanjenje trzaja povećava preciznost puške.

Polivalentan i nevjerojatnih performansi za tako malu dužinu puške.

Preporučujemo ravnu (ne-anatomsku) dršku kako bi se povećala udobnost i učinkovitost u lovu, tijekom svih situacija.

Prema želji kupaca, puške su dostupne i s anatomskom (lijevom ili desnom) ručkom.

Dostupan u izvedbi okume ili 100% tikovini, zaštićena tikovim uljem.

dostupne veličine: 65 - 80 - 90 - 100 - 110 cm

tehnički podaci: promjer strelice 6,5 do 7,5 mm s inverter gumama

Lagana i jednostavna za rukovanje
pogodno za Sredozemno more, plitki lov, lov po rupama i, po potrebi, lov na daljinu
Puška nevjerojatne brzine, probojnosti i snage

Rekao bih slijedeće o inverter gumama na puškama do 100 cm duljine.
Pucaju isto kao duži modeli i ima bolju pokretljivost i lakše je napinjati gume.
Ono što je bitno jako, kod inverter guma je da se treba naučiti kako i kada pucati jer ispaljene strelice su strašno brze, mirne, probojne i precizne.
Ja poznajem inverter sutav koji se sastoji od jedne tanje gume(14 mm) i dvije deblje od 16, 5 mm.
Zbog različitih sila, gume su postavljene u razmjere naprezanja koje se dobivaju idejom i izračunom proizvođača.

To mora biti također usklađeno sa debljinom i dužinom strelice te totalno novim razmještajem kukica.

Gume od 16, 5 mm bi jednostavno previše rastegnule gume od 14 mm, da sve nije regulirano špagama provučenim kroz sredinu guma i po izračunima upravo programirano koja će se guma koliko rastegnuti i dati željenu silu.

Opis nategnutog invertera bi ja pokušao objasniti ovako, gume jašu na špagama i imaju jako veliku potencionalnu energiju. Mogu se napesti točno u mm samo malo do iza točno predviđene kukice.(do+ 2 mm)

Usporedba inverter i ne inverter guma pokušat ću objasniti ovako.
Auto sa 500 ks-digneš mu pogonske kotače u zrak i razviješ svu snagu motora od 500 ks
Identičan drugi auto staviš na startnu liniju i čekaš start sa upaljenim motorom.
Koji od ova dva automobila iste konjaže može biti brži u startu?
Svima je valjda jasno da će prvi auto biti puno brži.

Osim svega navedenog jako su bitne performanse odabranih guma za inverter sistem.
Sam recept za izradu inverter guma je tajna svakog proizvođača.

Inverteru nije potreban nikakav drugi ubrzivač čitaj (cirkular) i takav je sistem sigurno mirniji i ujednačeniji.

Oko upotrebe nekog sistema kojem se doda drugi sistem(čitaj cirkular) mislim da dolazi do nepoželjnih rezultata. Prvo trzaj prema gore i dizanje strelice također prema gore.

Želio bih još napomenuti da je proizvodnja inverter sistema izrazito kompleksna.
Osobno sam potrošio za izradu inverter guma par sati dok nekom koji je dobro izvježban treba minimalni 1-2 sata.
Vjerojatno je i ovaj podatak indikativan zašto su inverter gume skupe.